MONDAY RULES

 
Så skulle det kunna se ut, men jag älskar att det är måndag. Är tillbaka på jobbet som jag älskar, om det inte vore för Australien hade jag gjort allt för att få stanna kvar här, it's wonderful here. 
 
Helgen var fullspäckad med fest och mys, skulle egentligen följa med ut på krogen i lördags, men kände att halsen inte höll med alls, älsklingen är superförkyld och kunde inte ens följa med till Ebba alls så kände att jag skulle vara försiktig med min lilla förkylning, vill inte äventyra hälsan nu när det bara är dryga 3 veckor kvar tills jag och Christoffer åker iväg. Aaaaaah, galet vad tiden går fort när man har roligt. Det här året har varit det bästa i hela mitt liv, och det kan jag säga med handen på hjärtat. Jag känner mig så bortskämd av alla fina människor jag är omringad av och att jag fått uppleva allt med min Christoffer vid min sida är seriöst en blessing. Blessed blessed blessed blessed blessed, som Avicii skulle sjunga. Men jag är så galet tacksam och glad över att jag har det så bra som jag har det. Och jag har så mycket att se fram emot. Jag är så otroligt omringad av lycka just nu känner jag. Måndag äger.
 
Har inte köpt en endaste julklapp.. om 7 dagar är det julafton! Shame on me, får lägga på ett kål nu va....Något förslag på pressie till en andra halva? Vill ju bara köpa en laptop till honom som han har tjatat om att han ska köpa, hmmmm får se vad det blir. Men vet ju också att pengar måste sparas nu nnär vi snart åker, crazy! But oh so lovely.
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp