svenska hus maffian

SHM på lördag, IIIIIIIIIHH! Självklart så är mina föräldrar bortbjudna på VIP, med middag och massor med drinkar etc. på självaste konserten.. Brats alltså! Så avis.. yeye, jag kommer ha stört kul med Ebba, Jullan och Christoffer, it's gonna rock! Vi börjar med middag at my place, lite champagne och sen far vi mot en hypad partykväll med Swedish House Mafias absolut sista förställning på Sveriges nationalarena, Friends Arena. Awesome. Sen avslutar vi kvällen på Berns, förhoppningsvis, löningshelg samt SHM helg.. låter som att människor  kommer att vilja synas.. And what other better way to do it in the c-c-city, ofcourse. Inte riktigt min grej det där med krogen, men förmodligen så följer mami och papi med ut, och då blir det ju bara asroligt så då får man väl passa på hehe. Längtar som fasiken iallafall!
 
 
Imorgon är det fredag, vilket äger. Ska köra 2 gympass, ett på morgonen och ett efter jobbet, och ikväll ska jag döda på gymmet, så får se hur pigg jag är efter ett glas bubbel när Ebba kommer hem till mig imorgonkväll. Which it's going to be pretty fabulous, underbart när Ebba kommer över på vinis och ostis, mysich. 
 
 
 
Har världens träningsvärk i axlarna och magen från igår, FUCKINGYEAHBUDDY, älskar när man känner att man slitit, awesome! 
 

A R R I V E D E R C I brats.
Workouts | |
Upp