Carry me home

Tror nog att jag kan vara skyldig till att ha trasslat till det lite i skrivarn.. Miee, skulle byta bläckpatron, de är inte sådär små och gulliga som de är hemma, de är som stora missiler här på jobbet, och jag försökte först med första patronen jag hittade, och när jag frågade om hjälp senare vart jag blondin-anklagad för att jag försökt sätta in en gulfärgpatron i det svart patron-facket.. ehmja. Sen efter många om och men så fungerar inte skrivaren alls, vet inte om jag tröck in den första patronen lite för intesivt eftersom den vägrade att stanna kvar i facket.. hoppas inte.
 
Så nu tröst-äter jag en risi-frutti, haha nej jag älskar risi-frutti, åt det för första gången igår på vet inte hur länge, MUMS. Skönt med pump på gymmet sen, har inte tagit en kanelbulle som det är fullt med här på spotify, inget slår mammas bakta bullar. Om det inte är hennes kan det få vara, sådeså.
 
 
Nu gräver jag ned mig i papprerna igen. 
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp