DANZA

Sitter här på jobbet och fryser rumpan av mig. Vågar dock inte höja på tempen som står på 23grader, det borde ju endå vara varmt? Jag tror att jag är trött, slitet att ha en sovmorgon i veckan, lördagmorgonar, sen är resten av dagarna i veckan uppgång vid 06:00-06:30, lovely. Aja, den här lönen kommer att bestå av lön från 4 olika jobb, Oleary's, barndansen i Salem, Dansinstrukörscash och Spotify, så det skall shoppas den 25e! Just nu jobbar jag med att sitta dokument-vakt, tänk er som prov-vakt ungefär. Jag sitter och ser till att de 2 britterna som kommit hit  inte tar med sig massa papper som är våra, ja och under tiden då? Ja, då sitter ja på rumpan och kollar allt möjtligt, har kollat hus i Australien, kosttillskott, kläderkläderkläderkläder, skorskorskorskor, bloggarbloggarbloggarbloggar, just nu läser jag en tjejs från Fitnessguru blogg, hon är grym, Lina Kuijl heter hon, she is KICKASS, så awesome människa. Hittar så mycket insperation och vilja i hennes blogg, man blir motiverad och får verkligen känslan av att man klarar av sina mål om man bara vill, och att balansera livet är det bästa för en själv. Ooooooooooh vill dra till gymmet och bara kötta sönder nuu! Men icke, idag är det dans, med Elin! Som har köpt gymokort på det gymmet/simhallen jag dansar på, så nu har jag en till dansbuddy! Annars har jag lillasyster ibland, men hon är sjuk för tillfället, så ikväll är det jag och Elin som skakar rumpa! Yep! Längtar dit, bara 7 timmar kvar!
 
 
A R R I V E D E R C I 
Workouts | |
Upp