Gangnam style

Nu har jag skickat över mina och Christoffers betyg för att översättas till engelska, aaah. Det kostar 625 spänn.. det är dyrt att leva, vi har endå tur att de inte betalar mer, eftersom vi inte ens kan söka till den här skolan vi ska gå på utan att översätta betygen, soooo in a odd way it is a good price for translating one page of paper with only 100-200 words.. eller?
 
 
Any who, IT'S IS FRIDAY! Och det betyder att JUUUULIA ska ha partaj hos sig och visa bilder från Australien som hon flydde till i 5 veckor, oh vad trevligt det ska bli! Men blir kanske bara en snabb tripp eftersom min älskling ligger hemma och är sjuk, stackarn, ska ge han mina läskiga teer så han blir frisk och pigg, mehehhe. Hoppas de inte går ut på krogen för tidigt bara, för jag ska inte med, som vanligt. Krogen är överskattad och oftast tyvärr tråkigare än planerat, vakterna suger, människorna leker milliondollarpeople, högtalarna brukar vara crap och toaletterna är väl lika fräscha som public WC's vid tunnelbanan. Nej, mina fester är roligare, haha, självgod, borta bra men hemma bäst, för inget slår en hemmafest, blink*. Har planerat in en fest snart, ska bli awesome!
 
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp