hairfix

Sitter fortfarande kvar i den här hårda onormalt formade stolen, 2 timmar kvar sen så beger jag mig mot dansen, ooooooooooooh det ska bli så skönt att få dansa!
 
Igårkväll efter dansen gick jag och mamma hem till Amanda&Emil, och som vår personliga underbara frisör så klippte hon mamma, och jag lekte med katten, mihihihihi fytusan vad kul man kan ha med en kattunge! Vi sprang och gömde oss, och sen hoppade vi fram och skrämde varann, och när han skulle jaga ett snöre som jag drog i gjorde han svandyk rakt ned i sin vattenskål, mouhaha vad jag skrattade! Men det var mysigt att komma hem till Amanda, hon är så underbar, helt sjukt vad man kan ha för fina vänner! Och på fredag blir det fest hos Julia som har vart borta i 5 veckor och gjort Australien osäkert! Då blir det fler kompisar att träffa, underbart!
 
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp