No pain, No gain

Är så galet öm i hela kroppen, på det sådära underbara sättet, eller mest i rygg och axlar, även om jag bara hann vara på gymmet en kort tid både i onsdags och torsdags så har jag inte tagit i så mycket som jag gjorde under de två passen, inte på länge iallafall. Jag vet egentligen inte varför jag inte tagit i som jag ska, har faktiskt ingen aning alls, MIE, no more säger jag bara. Nu ska det bara tas i såpass mycket att jag grinar, svimmar eller kräks, ANNARS FÅR DET F*N VARA.  Älskar att styrketräna verkligen, och jag märkte igår att det går bättre för mig om jag tänker aggressivt, alltså att jag bara tänker "argt". Inte för att jag är arg över något speciellt, men jag har lärt mig att jag tränar bäst när jag tränar aggressivt. Just igår så vart jag lite arg faktiskt, det brann lite kan man säga,  och det hjälpte mig igenom några extra rep. med lite extra kilo dessutom, like it. So let's just keep it that way. Aggressive.
 
 
YOU'VE GOT WHAT IT TAKES, BUT IT TAKES EVERYTHING YOU'VE GOT.
 
 
A R R I V E D E R C I 
Workouts | |
Upp