Snälla söta rara

Stannat hemma 2 regniga dagar i rad nu, barar druckit te och läst klart 101 Survival Tips for your Business skriven av Andrew Griffiths, den gick snabbt att läsa ut, eller har några sidor kvar, men sparar dom till innan jag går och lägger mig. Ska läsa hans andra bok om Marketing också, även om det var dn första boken han skrev? Aja, känner att jag är mer produktiv när jag sitter hemmao och läser än när jag sitter i skolan framför datorn. Arg vad jag hatar att känna mig såhär tråkig, det värsta jag vet är att klaga, och jag kan inte komma ihåg hur kul det var i början att gå till skolan när jag började härborta. Det ägde verkligen, nu räknar jag timmar på dagarna och veckor när dagarna är slut. Miee, jag hade lätt kunnat gått klart kursen om jag hade sluppit sitta inne i klassrummet every god damn day med de där lärarna, jag tror seriöst jag skulle få mer gjort, lärt mig mer, och haft kul på vägen. Jag hoppas, önskar och håller tummarna för att Business kursen är bättre, eller det kan ju inte bli så mycket dåligare nu, och jag tänker komma in med samma positiva inställning som jag var till den här kursen i början. Positiv, engagerad, glad, excited, förväntansfull och redo att lära mig så mycket som möjligt, jag hoppas mina pengar investeras den här gången, inte som den här gången. Pretty Please.
 
Igår fikade jag, Christoffer, Johanna och Isabelle i Mooloolaba, var så skönt att äntligen träffa dom igen, riktigt saknade från att de hade vart borta på äventyr hela lovet! Vi fyra ska köra drinknight på lördag också, vet dock inte än vart vi ska vara, men det löser sig nog. Nu räcker det med en eller två drinkar, har inte blivit mer än knappt salongsberusad här borta, så är lite känsligare än vanligt hehe. Och imorgon är det fredag, WOW vad härligt, jag har längtat efter helgen hela veckan, heeeeela veckan.
 
 A R R I V E D E R C I 
 
| |
Upp