Animals

Sitter och njuter av amino syror och Martin Garixx - Animals och Nicky Romero, grrrrrrrrr. Är hur svettig och slut som helst efter mitt lilla träningspass här inne i lägenheten. Det vart:
100 magpasset som består av - 100 raka crunches, 100 högra crunches, 100 vänstra crunches, 100 raka benpendlingar (liggandes på golvet), 200 böjda benpendlingar (sida till sida, liggandes på golvet), 200 bencycklingar. Varför det är 200 på de sista är för att de är ju på vardera sida, och då blir det 100 på vardera sida, typ.
10 Tabatas som innehöll - Air Squats, 2 ggr Squat med Side Kick, Mountain Climber, Split Squats, 5 ggr Air Boxing. Schveeettigt!
Avslutade allt med 2 favorit danser från min Ixumba, Sexy and I know it och Bom Bom Bom, oh vad jag saknar dansen!
 
Efter att inte ha tränat på 7 dagar så har man lite för mycket energi, haha Who am I kidding, man kan aldrig ha för mycket energi! Försöker hålla mig under en timmes träning för att inte låta kroppen börja äta på musklerna, men man kan ju inte alltid hålla sig inom ramarna, Sen har jag knappast fått i mig en 2 liter vatten de här 7 dagarna, då jag känner att vattenblåsor dyker upp i munsåret, sen åt jag knappt hälften av det jag ska äta någon  av dagarna, jo kolhydratsintaget låg på överdos så jag överlevde ju såklart haha. Igår vart det faktiskt en helt vegetarisk dag, började dagen med äggvitor som vanligt, lunch och mellis vart 2 skålar med banan, fiberhavregryn, kanel och skim milk. Till middag gjorde jag en soppa på Rock Melon, Tomater, en halv Avocado, 3 Vitlöksklyftor, Skim milk och kryddorna paprika, peppar och basilika, supergott! Jag brukar inte vara så duktig på att göra soppor, är mest för att fixa köttet, marinera, grilla och steka, men här lyckades jag lite tycker jag hihi.
Jag tänkte försöka vara vegetarian på vardagar och äta kött på helger i framtiden. Men först måste jag leta reda på vad för grönnisar jag kan få så mycket proteiner jag vill ha och ändå ligga på de kolhydraterna jag vill ligga på, det måste passa mina macros. Om det inte går, eller är för dyrt eller för knepigt, då blir det tonfisk och grönisar som det är nu. Fast finns det inte vegetarianer som äter fisk? Tonfisk är ju en fisk? .. Är jag redan en vegetarian på vardagar då eller? Haha det vore ju najs. 
 
Lyssnar på Spice Girls - Wannabe, aaaaah de är fortfarande bra! Den här posten hade jag på min vägg kommer jag ihåg, inte nog med det, jag hade kassetten att lyssna på, deras VHS att kolla på, sen kommer jag ihåg att min mamma hade någon kompis som  hade vart och sett dom live och tagit foton, och jag fick dom hihi, så hade ramat in dom fotona i mia guldramar som jag och mamma hade gjort hihi, wow vad jag kommer ihåg vad man älskade dom. Jag och min barndomskompis hade silvriga jackor som dom, sen hade jag och min tvillingsyster Peffie rosa glittriga platåskor som var sjukt häftiga, jag kommer ihåg hur tunga dom var, bokstavligt talat, jag kände mig som en häst i dom haha.
 
 
Nu blir det att hoppa in i duschen!
 
A R R I V E D E R C I
 
 
 
Workouts | |
#1 - - Stephanie :

http://cdn1.cdnme.se/663931/7-3/image_5228c44addf2b376f30f7647.jpg

:) hahaha <3

Upp