Frutas o Tomatas

Är hemma för fjärde dagen, hatar det lika mycket. Men idag gör det satansont så det hade vart ännnu jobbigare att gå till skolan och försöka känna mig bekväm med det här, nej så det blir att stanna hemma. Råkade somna om vid nio, vaknade av nackspärr fyra timmar efter.. Duktigt. Såg verkligen fram emot idag eftersom jag hade planerat att simma, styrketräna och köra tabata, gå till skolan och sen grilla med klassen.. Men såklart så blev det inte så, dumma munsår.
 
Fick ett mejl från ett företag som jag beställt smyckesdelar från, de frågade om jag hade fått min order och det har jag ju får 2 veckor sen så det var lugnt. Men sen ville de ha, ordernr., productnr., quntity och foto på allt... Vi har ju Customer Service i skolan och där pratar vi om hur man ska få tag i sina kunder efter de ha köpt sin produkt för att se vad de tyckte var bra osv för att kunna förbättra företaget, men det här handlade inte om vad jag tyckte om produkterna, de handlade om nummer som jag skulle leta fram och om att fota mina grejjer och lägga in de på datorn, det var inte särskilt roligt vill jag säga. Urgh, det borde väl ändå de ha koll på? Vad jag beställde och exakt hur mycket? Jag tycker det bara låter som att de inte har koll på vad de skickar ut. Bra Customer Service...


Jag äter samma frulle varje morgon, för det är såååå gott!
 
Jag hittade en jättefin jättestor kruka som var en stor tekopp, så cool! Bara 20 dollar, får nog bli att köpa den kanske. Vill ha en liten minigrönsaksrädgård på balkongen. Med chilli, sallad, tomater, gurka, kanske någon frukt eller något, får se vad som går och får plats att ha. Här är 4 små tomatväxter vi köpte igår, den får växa och bli stor och stark ute på vår balkong. Hoppas det blir stora och fina tomater som man kan ha i matlådorna hihi!
 
 
A R R I V E D E R C I
 
 
 
| |
Upp