skolan på en lördag!

Sitter utanför skolan och väntar på att Christoffer ska sluta son praktik på gymmet i skolan, åkte med och tänkte plugga inne på skolan, såklart är bibblan stängd så dator hade ju vart bra att ha med sig.. Men det regnade så mycket så ville inte springa runt med den, känns som att vi bor i regnskogen för att det regnar så mycket! Vaknade 1 timme innan vi skulle upp av att det dånade utanför vårar lilla hus, shit vad det kan regna här! Igår var inte en särskilt rolig hemgång. Handlade mat efter skolan, ska matcha in bussen, även med våra ubercoola plast raincoast (man kan lika gärna ha på sig en stor påse) kunde vi inte bli blötare.. Bussen hade visst redan gått så vi bestämde oss för att promenera 40 min hem i regnet som skulle kunna jämföras med vattenfall, så på vägen hem så åker vår buss förbi... Den var ju självklart försenad haha! Men jag är inte bitter! Haha or was I? Anywho, on The road again som vi alltid säger eftersom vi är alltid på äventyr! Sen gjorde vi hemmagjord pizza MUMS! Så himla gott, det är vi värda! Äter havregrynsgröt till Frulle varje dag, tonfisk o gröna blad till lunch och samma till middag typ haha, och vi hade så mycket kött på att vi orkade bara dela på en, så just nu ligger det en hemma och väntar på oss hehe. Ikväll ska vi träffa alla IBS Studenter på The Uni där alla studenter bor, ska grilla o chilla typ, i regnet of course then. Men det ska bli trevligt, tar med mig kameran och fotar lite tror jag. Är inte så kul att fota nu när det bara regnar bara, vill ju ha sol o strand! Oh vad jag saknar solen och Mooloolaba beach! Ska dit på måndag dock, ska simma 400m på 9min, hoppas jag klarar det! Vi ska vara på beachen varje måndag i min klass på 5 pers, vi ska gå Surf lektioner, Kite Surf, Stand up paddle, boat license, jetski license och massor med förr grejjer. Ska till och med gå Surf Judge, så jag kan jobba som det på tävlingar hihi, awesome är ju bara ordet! Vill ju bara börja jobba nu! Så otroligt taggad på allt här, skolan är jättebra verkligen! Fast är avis på Sport&Rec. klassen som får långa raster och alla roliga aktiviteter varje dag, hade lätt gått den kursen om jag inte velat bli Event Manager så mycket! För resten av dagarna i skolan sitter vi i en datorsal.. Redan innan har jag aldrig varit särskilt mycket för att sitta framför datorn, men nu måste jag göra det massor så det suger, men jag lovar, Damn vad mycket man lär sig av att vara i skolan, missar du en dag missar du massor, och det vi lär oss är så himla kul! Får mig att vilja starta ett crew och skapa massor med event, oh vad jag längtar tills vi ska jobba (som volentärer) det kommer äga stort! Oh jag är så glad att jag äntligen får en utbildning som jag blir det jag vill bli, Aaaaaaah so Happy! Hoppas alla hade en härlig Valentine, Grattis Alehandra i San Diego som fyllde 20 där på Valentine! PUSSAR OCH KRAMAR PÅ ALLA BRATS DÄR HEMMA I SVERIGE! <3 A R R I V E D E R C I
| |
Upp