100 kronor till en tiger

 
Idag skänke jag 100kr, inte mycket alls, men har alltid velat bli medlem, men just nu när vi åker till Australien vet jag att jag inte har råd att vara månadsgivare, eller klart man har råd, men just nu känns det som att jag inte riktigt är där än, där jag kan skänka bort när jag själv ska bort. Aja, WWF's Tigerorganisation, mitt absoluta favoritdjur är den vita tigern, men tigrar av alla slag är så otroligt vackra, and let' face it, otroligt idiotiska och vidriga människor håller på att utrota arten med tjuvskytte för tigervin, har ni hört något vidrigare? päls, som ska ligga och skräpa på golvet, de är ju inte till för att värma någon stackare som fryser iallafall. Som om de vore något som låg på ett lager som gick att fylla på som mjölk.... Jag tycker alla (någon iallfall?) gör samma sak, skänk 100 spänn. Det är 2st latte, skippa de två take-away muggarna och skänk 100kr till WWF's tigerräddningsorganisation. Just do it!
 
Vi kan inte gå runt som att det här är våran planet, jag kan bara konstatera att om jorden inte hade haft människor så hade det varit a better place to live.
 

 
 
 
 
| |
Upp