Damn, that white boy got some ass!

 
Damn om det var varmt ute idag eller vadå! Var garanterat över 40 grader i luften, man kände hur kroppen bara ansträngde sig för att hålla sig stående, och samtidigt vaken för att gå promenaden till gymmet som tar 30 minuter, och sen hem igen. Gymmet gick suveränt, avslutade med HIIT på crosstrainern också, gosh så scvhettigt men galet värt det. Alltid värt att köra sista minutrarna med HIIT. 
Christoffer kör på riktigt låga carbs nu dagarna innan tävlingen, för er som inte vet, Gold Coast IFBB Fitness tävling nästa helg, Christoffer ska delta i Men's Fysique och det ska bli galet roligt, vi båda är sjukt taggade! 
 
Jag ska gör mitt bästa och fota och filma och lägga upp de så fort jag kan för att hålla alla uppdaterade, allt läggs upp på vår gemensamma blogg och Christoffers fitness blogg såklart hehe.
 
 
AH det är så skönt att prata svenska ibland, för på gymmet, som på alla gym, så finns det idioter som smäller i vikterna, gör väldigt roliga övnigar som jag inte riktigt vet om de faktiskt tränar någon speciell muskel och sen hur det är coolt att göra läten som en pilsk björn eller som ljudtagning från en dålig porrfilm. Ja då är det ganska skönt att svära och säga elaka saker på svenska så att aussisarna inte förstår, för satan vad det kan förstöra ens träning haha. Jag vet att det är alltid enklast att bara tänka på sin egna träning och köra sitt egna race, men det är väligt distraherande när folk skriker så fort de lyfter en vikt, och sen när de är klara så är de som vanligt, det är inte som när jag kör tabhata med kettlebell swing och känner att jag nästan tappar kettlebellen för att jag svettas så mycket och jag flåsar ut luft så hårt att jag låter, efter jag har gjort det, så igger jag på golvet och försöker andas in så mycket luft som möjligt för att inte svimma, ja då är det okej att man låter. Men om du stönar och brölar när du kör en maskin, eller slänger i vikter, och sen pillar naglarna eller frågar om bilen går bra som att du bara sträkt på dig blir jag bara förbannad och undrar vem fan som släppte in dig på gymmet.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen!
 
A R R I V E D E R C I
 
 
Workouts | |
Upp