Skriva läskiga dikter till kungen

Älskar när jag hittar massor med ny musik på Spotify! Nu är det nya favoriterna:
 
 
Helt sjukt, men när Something I Need kommer på gymmet så blir jag oslagbar och stark som en björn, en väldigt långsam och härlig låt men den får mig verkligen att satsa allt och få mig att känna att jag har vingar. Thats the way we roll.
 
Ben på gymmet idag, buää vad svettigt och det kommer bli spännande med promenaden till skolan haha. Nu är det det inte långt kvar tills jag slutar skolan, nästa vecka på onsdag smäller det, haha otroligt vad tiden går fort när man har roligt människor! Och fatta då hur tiden kommer swischa förbi när jag kommer hem för då kommer jag ha dnuderroligt med alla mina galna brats, gosh vad jag saknar er! Ursh vad ni ligger nära mitt hjärta, ni är bäst, ni vet vilka i är!
 
 
Ännu en muppbild på mig, gud vad jag inte blir bra på bild haha!
 
A R R I V E D E R C I
 
 
Workouts | |
Upp