Där vi bor när månen lyser upp

Här är hotellet vi bor på, det var så fint igår när jag gick hem från gymmet, btw det var svettigt varmt ute vid den här tiden också...
Här har vi en view från Alexandra Hill, månen ser ut som en sol! Såå fint!
 
Fönstret ni ser där är vårat fönster från sovrummet hihi
 
Här är vår korridor, pretty cool ey? 
 
Idag har det vart suuuuuuuupervarmt ute. Gick upp med Christoffer fast jag är ledig, tog en PW sen frulle. Sen simmade jag 2,5 kilometer i poolen, var rädd att jag skulle bränna mig i ansiktet under tiden, men klarade mig, dock så solade vi sen efter och nu är jag röd på näsan och kinderna, sött....
Imorgon är det morgon gym, sen ska jag på en smyckeskurs klockan 1, det är på en smyckesdelar / pärl / berlock affär mitt emot gymmet. Ska få lära mig riktigt coola grejjer, om jag nu klarar av att lära mig det, jag fick se vad jag skulle lära mig att göra och det såg inte särskilt simpelt ut.. Men hoppas jag lär mig, för det var sååå coolt! Christoffer vet inte att jag ska dit, vill lära mig att göra de där grejjerna och sen visa honom hihi. Han är i skolan under tiden så jag gör det i smyg haha. 
 
Tog mitt R.S.A förra veckan, det är ett certificat man måste ha om man ska jobba med att servera alkohol, så hoppas jag kan hitta ett bartender eller servitris jobb snart! Skulle vara så kul att få jobba här, även om det bara skulle var i några veckor, få se om jag hittar något.
 
Klockan är snart åtta och jag vill sooooova. 
 
A R R I V E D E R C I
 
| |
Upp