FittFlex

Så jävla skönt att vara tillbaka från Ibiza, skönt med riktig mat, riktig frukost, sköönt. Längtade som tusan till gymmet när vi var i Spaninen också, men är fortfarande sjuk så har inte besökt det än heller. Men just nu är jag bara förbannad på gymmet, fick precis reda på att jag betalar 499kr i månaden för mitt gymkort, visst Flex är bra, men inte SÅ bra. Det är fasiken samma priser som fittSATS som är fjolligaste gymet i Sverige, men de finns ju iallafall överallt. Flex har vadå, 5 olika? och alla är placerade i förorten.. Jag gymmar gratis på Medley eftersom jag är instruktör där, visserligen kan man väl inte kalla deras gym ett riktigt gym, men det fungerar ju alldeles utmärkt för att vara gratis. Kul, det enda jobbet jag har är instruktörsjobbet, vilket betyder inte många tusan i månaden, jag är sjuk och mitt gym riunerar mig, varför kom jag hem från Ibiza för? Där ägde livet. Even the fact that it's friday can't cheer me up right now. Hoppas kräftskivan hos Putte kan få mig på bättre humör imorgon, eller vad säger jag, klart det kommer, my friends rule!
 
 
A R R I V E R D E R C I
Workouts | |
Upp