Gotta stay fly

 
Här har vi alla varit på Cala Bassa, tror jag att de hette, en jättefin strand med massa mysiga resturanger längs med den, och DJ med sköna högtalare fanns på plats som det fanns överallt runt Ibiza, om man inte älskar House ska man inte åka till Ibiza. Det var House med bästa högtalarna vart du än gick, pretty awesome.
 

Ska snart packa ihop mig själv och bege mig mot city, träffa Michelle, Alexandra och hennes pojkvän. Det här blir sista gången på superduperlänge som jag träffar Alexandraaaaaaasnutt, hon åker nämligen till San Diego och går i skolan och blir Tennisproffs, och när hon är tillbaka är jag borta i Australien och pluggar med min älskling på Sunshine Coast, vilket kommer att äga visserligen, ohyeah! Känner att jag har feber, hubudet bankar som fasiken, och hostar kommer alltid lagom till kvällen, vilket är då jag ska på bio med bratsen, så om ni inte orkar med någon som sitter och hostar bort er film, kolla inte på Magic Mike på sergel vid sex-tiden ikväll, just a tip. Mieee, måste kanske bestämma vad jag ska ha på mig, bara kanske... MIeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp