Blond Santa

 
Torsdag, ska ringa en kär vän till familjen som är designer/skräddare som ska sy en helt egen skjorta till min älskling. Han hittar ingen som passar, antingen är det för litet runt armarna, eller för stort runt magen. Vet inte riktigt hur de syr upp skjortor i affärerna, om man köper large så betyder det att man blir tjockare bara. How about the guys that gets bigger musclemass? Ingen fett på magen men stora armar och axlar, seriöst har aldrig sett en affär som säljer skjortor som passar vältrande killar, utan att leta i ett par timmar. Om jag skulle ha en affär skulle jag inte ha slimfit bara, eller fatfit, I would have only fitfit, hehe. 
 
Nu ska jag sätta mig själv i arbete, ska leta efter en julklapp till min prins också. Vad ska man hitta till honom då?
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp