Ellie Goulding

Oh allt ska bli så spännande att få åka iväg och plugga, ooooh längtar. Samtidigt vill jag njuta av att bara vara hemma och kramas med familjen och doggien. Igårkväll var det bara jag, Christoffer och Texas, mina favoritgrabbar mysandes framför Sagan om Ringen, vi ska förmodligen åka och se The Hobbit på bio, så vart tillsagd att se de första filmerna av pojkvännen.. Så det är bara börja mata på med Lord of the Ring marathon då.
 
 
Ikväll är det sista Zumbapasset, ska svettas galet ikväll med moster och lillasyster, så efter idag är det endast gymmet! SKÖNT, nu kan jag träna ben och ha träningsvärk i 3 dagar utan att veta att dansjobbet blir knivigt, ganska jobbigt att agera dansinstruktör när man knappt kan gå fram p.g.a träningsvärk i benen.. Let's bodybuild then, wonderful! Moster undrar hur hon ska kunna dansa nu när jag åker iväg, vi får köra Skype och Zumba därigenom, haha, det skulle vara något. När hon och hennes kille kommer över ska vi dansa på stranden! Ohja det ska vi, hashtag tihi.
 
A R R I V E D E R C I
Workouts | |
Upp