farmor 70 år!

Idag är det friday! Blir senlunch på Berns i eftermiddag med moster och hennes boyfriend, ska bli så pajjit! Så finskorna är med, och partymode on. Haha eller hur, ska dock bli spännande att halka runt i klackar på isbarnorna i stan. Senare blir det farmor, som fyller 70 år! Ska bli mysigt att få åka hem till henne, hon opererades för inte så länge sen, men hon är superfarmor så hon har klarat av det superbra, 70 år är bra jobbat tycker jag iaf! Hoppas jag är lika pigg som hon är när jag är 70.
 
Och imorgon är det Alehaaandra och jag som ska leta efter nyårsklädsel, är på jakt efter en vit topp, letade som tusan igår efter det, men hittade istället 2 armband och 1 par tights.. köpte också champagne och mousserande viner för över 1000-lappen igår, kände mig lite utsatt och rädd för att bli rånad där på gullmars sent på kvällen bland söder-slummen. Fast det enda om duger kanske är bärtz och starksprit för a-lags gubbarna och sprit tanterna, who knows. Längtar som tusan efter nyår iallafall, måste köpa raketeeeeeeeeeer!
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp