Hi Sunshine

Träningsvärken som jag jobbade så hårt för i lördags går inte över, så skönt, men ajajaj vad ont det gör. Ikväll ska det dansas, så mina kunder kommer få sig ett gott skratt för jag kan inte ens sätta mig ned ordentligt, får se hur det går att rulla höfter då.. exiting. 
 
 
Den här helgen har varit underbar, Julgran inne och ute, har massor av foton på kameran, men mina ben är gör så ont så jag ville inte gå upp på övervåningen igår och leta efter kortläsaren och ladda upp fotona från nya kameran, gör så ont, men det är värt det, ohja. Bakade pepparkakshus i lördags, och gjorde fina marsipan snögubbar och tomtar, oh so nice. Dock så åt jag så mycket godis att det kändes som att tänderna skulle ramla av.. nej inge godis förens julafton nu! (2 veckor kvar...wow) Den här veckan ska vara fylld av grönisar och träning. Ohjuste, förra veckan skulle vara 24timmars träningsveckan, hade den här läskiga huvudvärken kvar i tinningarna så det blev inget av.. och den här veckan kan jag ju bara glömma det. På fredag är det Spotify party, which gonna rock, och på lördag ska vi fira underbara Ebba som fyller 20 på fredag! Oh det kommer bli så kul, lilla tjejen blir stor! IIIIH! Så har hela den här veckan att se fram emot, älskar när man har fullt upp.
 
Just nu skiner solen lite, tänker mig bort till Sunshine Coast, det är så kul att tänka sig hur det kommer se ut därborta, för det är verkligen aldrig som man tänkt sig, hur många gånger man än kommer på något nytt om hur det kanske kan se ut.. So exiting guys, har köpt biljetter nu, 15 Januari är det Hello Sunshine!
 
A R R I V E D E R C I
| |
#1 - - amanda:

tack så hemskt mycket! :)

Upp