Ice-roof is not a place to be

Oh festen i helgen var vild! 13 timmars fest, Like it! Började kl 19.00 slutades kl 08.00, älskvärd kväll med alla bästa vänner! Underbart! Fick inte så många bilder med kameran, är aldrig bra på att komma ihåg att fotografera, så jäkla typiskt. har köpt en ny digitalkamera från Canon, den är superbra, riktigt kap hehe.
 
På jobbet idag då, sitter på våning 11 och äter lunch med kära moster, så ser jag 2 tak-skottare på byggnaden bredvid, och den är inte lite hög den byggnaden. Så ser jag att det är grabbar från LW, där min pojkvän jobbar, och ena killen ser precis ut som min underbara Christoffer, och det var så hemskt att titta på när han jobbade så högt uppe. Superhalt och hade en liten lina som räddning, jag såg också att han verkligen inte tyckte om det. Höjdrädsla och arbeta som plåtslagare på tak är ingen skön kombo. Vi pratade precis i telefonen och det var han som var där, oh jag ville bara gå dit och pussa ihjäl honom, men han hade redan åkt någonannanstans, typiskt. Men herregud vilket jobb, gå upp på höga byggnader, med isbanehala tak, i den här kylan, lita på en fjuttig lina, nejtack. Tur att han slutar om 18 dagar, så jag kan känna mig lugn att han inte är där uppe och halkar omkring. Nej, då blir det Australien istället hoho. Ikväll ska vi köpa flygbiljetter, så idag bokas datum till när vi åååååååååker! Loving it!
 
 
A R R I V E D E R C I 
| |
Upp