OMNIA

Träningsvärken har inte kommit än, känns som när jag gick från gymmet igår, helt domna och helt slut, underbart. Igår vart det mage först, för att förbereda bålen för att jobba när benen sen ska få kämpa. 50 squats med stång och vikt, 100 squats utan vikt, 200 utfall utan vikt, och 15min intensiv powerwalk med lutning. Ett skönt pass, försöker locka lillasyster min att träna lite hårdare. Hon var grym igår, så hoppas på sköra muskler och gnäll från henne idag, mouha. Ikväll blir det mage igen & crosstrainer, 1000 kcal ska brännas, och efter 1 tim brukar 700 var brända så kanske 1,5 timme idag, längtar!
 
 
Har en idé om vad jag ska köpa till min älskling, mammsen hjälpe till, hon är så iderik, hon är bäst, älskar min mamma, världens finaste mamma. 
 
 
 
A R R I V E D E R C I
Workouts | |
Upp