Another Christmas

Torsdag, det snöar som tusan, älskar snön, älskar när det stannar upp och svävar uppåt ett tag, ibland känns det som att snön tittar på en när det stannar upp sådär, galet mysigt. Galet kallt också, men hade på mig bestiga-mount-everest-utrustning på mig imorse kändes det som så frös inte alls, dock så gömde jag ansiktet från att bli alldeles blött av snöflingorna som virrade runt, spelade ingen roll hur litet hål jag fick titta ut ifrån sjalen, jag fick snöflingor i hela fejset endå, och sminkningen vart därför mycket finare. 
 
Nu är det massor av jobb framför mig, underbart, sätter igång min Spotify jul-lista som jag ska jobba på att göra crazylong, och har en latte som hjälp. Längtar hem till min älskling som jobbar och sliter uppe på kalla, hala, snöiga tak, stackarn, slitarn, han ska få massor med massage och ett varmt bad ikväll. He's worth everything. Oh vad jag älskar den killen. 
 
Hoppas att huvudvärken är borta ikväll, gymmade inte igår (crying out loud) för att jag hade en helt grymt läskig huvudvärk igår, högra tinningen var som att det vart slipad med kniv, inte skönt alls! Imorse kände jag av det fortfarande, tog en treo så nu är det lite lugnare, men hoppas på gymmet, saknar det! Så mycket dans nu, vill ju pumpa mina gigantiska muskler också!.... eller något liknande, tycker om träningsvärk helt enkelt. 
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp