DANCE YOUR ASS OFF

Måndag igen, träningen idag blir dans, och sen är det bara 2 veckor kvar på barndansen som är på söndagar, sköööönt. Ville gymma imorse, men pappsen som jag skulle ta snålsjuts med åkte en kvart innan gymmet öppnar, och en kvart att vänta utanför, det första man gör när man vaknar, i Sverige i november, är ingen hit, och heller inte ett skönt sätt att starta en vecka på. Så det vart en lång snooze i vardagsrummet. Mmmmmmmmm.
 
Helgen var trevlig, i fredags vart det AW på spotify, sen drog vi vidare till något chill ställe över kunsgatan, sen vart det hemgång, var suhuhuhuuupertrött. Sen på lördagen var det Halloween-fest hos Amanda och Emil, superkul! Alla var utklädda! Harry Potter var där, Bob Marley, Bond, Rödluvan, Björnligan och massor mer fler busar, so awesome. Vart en nykter kväll, så vart pömsig väldigt fort så det vart en tidig hemgång för oss, and again, sköööhöhöhöhöhööönt. 
 
JUSTE, fick mitt paket från Rawfood, och bannemig så hade de klantat till sig när de packat mitt paket för jag fick inget efterlängtat Guarana, oooooh så typiskt. Just det som jag såg fram mest emot, så lägger de i något helt annat, något ekologiskt förtjockningsmedel, nee fifan det skulle jag ju inte ha.. Hoppas jag får min guarana snart, want it now!
 

Längtar efter gymmet, vill dit nu nu nu nu nu!
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp