it's just getting better

Solen skiner utanför kontoret, så underbart med blå himmel! Dock kommer jag inte vara ute från kontoret förens solen gått ned, sen är det snabbt till äckliga-tunnelbanan som jag vill bojkotta och ta bort från revolutionen för gott, och sen är det dans, och sen surru ni! DÅ SKA VI FIXA HEMMA, ska nämligen göra ett nytt rum till lillasyster och göra ett träningsrum av hennes gamla, som också är mitt gamla rum, numera bor jag på övervåningen, ohyes. Hoppas det blir klart till på lördag, då blir det bildbomd, och DAMN vilken lycka att få kunna gymma innan jobbet varje dag också, då kan det bli 2 pass om dagen, I LOVE IT! Oooooooooh can't wait!
 

Längtar som tusan efter gymmet fortfarande, men har dans idag igen, men imorgon, då jäklar! Bröztpass! Hoppas jag, Christoffer måste vara med, behöver pass, får sån sjuk träningsvärk när man kan ta i ordentligt, och att göra det utan pass när man har tunga vikter att pressa upp mot taket, inte något att rekommendera att göra själv. Sjäklvart så går det alldeles utmärkt att träna bröst själv, men personligen vågar jag ta tyngre, eftersom jag vet att om jag tappar eller inte orkar mer så har jag någon som tar emot, istället för att jag krossar bröstkorg eller ansikte... sen är det skönare för att man har någon som korrigerar om man hamnar fel, eller iallafall säger till så att man gör bättre. To have a sidekick at the gym is priceless. Sen har underbara Elin skaffat sig ett gymkort på Flex också! Sjukt kul, ska förhoppningsvis få gymma med henne på torsdag, då blir det rygg och biceps, muuuums.
Workouts | |
Upp