deep cut

Toooorsdag! Snart freeeeeedag! underbart. 
 
Igår vart det en tripp till handens närsjukhus, Christoffer hade skurit sig i handen på jobbet och var tvungen att sy, hade blödigt jätte mycket när han väl hade skurit sig på jobbet, inte bra! Men han fick sy 2 stygn, och sen fick han en stelkrampspruta, haha, läkaren sa också "om du tar anabola nu så kommer det inte bli så roligt med stelkrampsprutan", vilken tur att vi inte håller på med sånt skit då. Allt gick som smort, förutom att mitt abstinens besvär inför gymmet vart bara värre, eftersom det inte vart något gym efter jobbet, jag följde med min älskling som var trasig istället. Och som grädde på moset åt jag lillebrorsans chokladbollar som han hade bakat där hemma, fhuuuuck. Så idag blir det gymmet + cardio, sen blir det gymmet på fredagmorgon, och fredag efter jobbet! I like it! Ska ha folk över på fredagskvällen så blir spännande att se hur pigg jag är efter den här veckan. Men mer träning är ju bara sköööööööööööönt, I like it!
 
Idag blir det lunch med Rebecca, eller powerwalk I don't know, allt lika trevligt!
 
A R R I V E D E C I 
 
| |
Upp