fantastic

Yep, nu jäklar ska mitt förråd med undebara livsviktiga saker fyllas på. Tror nog bestämt att jag ska tömma min garderob och skänka bort, jag har insett att jag bara har partykläder och träningskläder.. Kul att komma till kotoret med paljetter liksom.. Haha nej det gör jag inte, jag tar mammas gamla skjortor ofcourse. Träningskläderna behålls tills de fortfarande luktar skunk efter andra tvättningen eller faller ihop, för på gymmet behöver jag inte vara uppklädd, TFS (that's for sure). Även om jag älskar better bodies, och att jag skulle älska att träna i min otroligt snygga Xavier t-shirt för 500spänn, så vet jag att det aldrig kommer att hända, jag köper kanske 2 plagg per år som jag använder på gymmet som första ställe att använda på, resten av mina outfits på gymmet är gamla linnen/tshirtar och sen har jag 3 par träningstights, som jag nästan aldrig tvättar helle haha! Sunkbella, äh vafan Train dirty, Eat clean. Kanske har tagit det här Train dirty lite för bokstavligt? Stackars Christoffer och Gaston som får gymma med lilla trollbella, mouha!
 
Men eftersom jag haft alldeles för mycket tid att leta efter alldeles för mycket saker så skriver jag ned vad jag ska köpa, superbra för att komma ihåg också!
 
*Canada goose vinterjacka, OHVADSKÖNTLÄNGTARSOMFAN
*Ed Hardy vinter/höstjacka, bara för att jag älskar Ed.
*Victoria's Secret sportbh
*Smycken, smycken, smycken, smycken!
*Fitnessguru's, One Whey proteinpulver (mer protein, mindre carbs än body science proteinpulver!! och det finns cappuochino smak, mums!), och sen deras PWO.
*Rawfood, guarana (massa koffein!!!!) Jag kör 2st dubbel espresso och en halv tesked guarana, och trycker i mig innan träningen, stört med koffein, dock är det sjukt motbjudande och jag ryser av smaken för at den är så äcklig! Men vad gör man inte för att ge kroppen en liten kick innan köttandet.
 
 
 
A R R I V E D E R C I
Workouts | |
Upp