FIRST SNOW

 
Fredag igen! So fucking wonderful! Började dagen med 45 min crosstrainer, so nice. Fick dock väldigt ont i ljumsken, tror att jag sträckte den för några dagar sen, på crosstrainern också ha. Nu har jag precis käkat lunch, vart keso, nötter och paprika som jag lindande in i kalkonskivor, kalkonskivorna innehåller stört mycket med läskiga E.nuffrer men de åkte ned endå, äter lunch väldigt sent har jag märkt. Är inte hungrig förens efter 13. typ. WHATEVER. Efter jobbet blir det gymmet igen, om jag får sällskap får därmed pass som jag behöver om jag ska köra bröst, för att kunna ta ut mig riktigt ordentligt så att säga. Annars blir det rygg, sen blir det cardio, den sista kvart så att en hel timme har blivit av med cardio idag. Ville köra 1tim imorse, men hann inte helt enkelt. Skulle egentligen varit där vid 06. men var inte där förens 06.40 eftersom vi inte hittade någon skrapare, det har ju förtusan börjat snöa i stockholm..  FÖRSTA SNÖN, 25 Oktober 2012, älskar dock snö. Men det är liiiiiite tidigt. Nu vill jag ha vatten. 
 
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp