Halloweencostume

Fyfan vad det regnar! Vart alldeles blöt om skorna påväg till bussen bara.. uuuugh! Ne nu skulle det faktiskt hellre kunna få snöa, det hade vart så underbart! Lyssnade på massa jullåtar imorse, fast bara i några minuter, det är ju inte jul än ändå. Men jag längtar! Så galet mysigt, med pepparkakshus, fin julgran som är tänd även när man går och lägger sig (sorry greenpeace), oh och min supermysiga jul-hjärte-lampa som glittrar och lyser sådär mjukt i rummet, oooooooh julmys!
 
 
Men inte än, nästa helg är det Halloweeeeeenparty at Amanda och Emil's place! Det kommer vara superkul! Är dessutom ledig på söndagen! Första veckan på 8 veckor då jag har en hel helg! Underbart. Christoffer och jag ska klä ut oss tillsammans, antingen Mr & Mrs Smith, Shrek & Fiona, Herr & Fru Addams (ni vet familjen Addams, läskiga?) Prinsessan Leia &...shit jag vet inte vad killen heter, aja det vet Christoffer, Star Wars fantast (jag var seriöst påväg att skriva Star Trek.. phew) Får se vad det blir, något enkelt att klä ut sig till iallafall, pallar inte köpa massa kostymer och crap, men kul ska det bli! 
 
 
 
 
 
Hihi får se vad det blir!
 
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp