@work

Sitter här på jobbet och hoppas på att IT fixar min tillgång till min dator så jag kan joooobbaaaaaaa! Förövrigt så älskar jag att vara tillbaka på Spotify, så underbart att jobba här, härliga människor och härliga uppgifter, springer mycket med papper till folk just nu bara men snart så är jag igång i mina pärmar igen hihi. Love it. 
 
Kollar massor på min kära vän Julias blogg, hon är i Australien just nu, så sjuuuukt avis. Snart åker jag och min älskade pojkvän dit, SO motherfucking EXITED! Känns inte ens verkligt att vi ska åka, men vet ni vad jag mest tänker på? Hur mycket jag kommer sakna min hund, jag blir nästan gråtfärdig av att veta att jag inte kommer se honom på så lång tid, kanske smyger ner honom i min väska trottsallt. MIEEE doggieman.
 
Dansen igår gick suveränt, svettigt och roligt! La in 2 nya låtar på listan på vägen dit, så tänkte ut dansen i huvudet och körde på, alltid lika spännande om danserna fungerar bra när man inte har övat in dom ordentligt hihi. Men svettigt vart det iallafall!
 
 
A R R I V E D E R C I
 
| |
Upp