Sink Pink in a Drink

Det vart Pizza som vi dock vart väldigt besikna på, dumma pizzerian använde sig av frysna pizzadegar som redan var klara, svårt var det att göra egen? Minuspoäng på Pizzerierna i Australia, kommer inte köpa pizza på resturang mer här inte...
 
 
 
 
 
 
 
 
Mumsih, Vodka, Sprite och Hallon Cordial som jag sinkade som en Teqiula Sunrise med Grenandine. God men sliskig, räcker med en sån drink sen vill man nog byta, blir lite sött och sliskigt, som en slampig fjortis brat ungefär. Yeye, vi var hemma hos Johanna och Isabelle på Kawana Island. Och om de bodde fint! Hur fint som helst, men de ska flytta dock, det var lite off, men inte i närheten lika off som jag och Christoffer icke. Vi bor nog mest off av alla haha! Men vi ska också flytta närmare till skolan, beachen och affärerna sen, nu när vi kan ställerna lite bättre.
Ikväll var skön, kort dock, så tråkigt att bussarna inte går oftare eller senare här, vart mer bussåk än fakiskt tid där vi umgicks, så trött på bussen, vill ha bilen nu! fast inte här i Aussieland, här kör de både illa nyktert och alkoholpåverkat. Så väntar tills man kommer tillbaka till Sweden kanske.
 
Har fått irriterande kliande myggbett på benen också, jippie, hate theese fucking bugs here. Första jag fick göra när vi kom hem nu, döda en spindel, dödade säkert fyra innan vi gick idag, vart städ lördag typ, behövdes, hatar när det inte är städat här i stugan, man vet aldrig vad som gömmer sig bakom, under eller bredvid allt! 
 
Jag ska försöka övertyga Christoffer att kolla på ett Criminal Minds avsnitt med mig, vågar inte sitta uppe själv! 
 
A R R I V E D E R C I 
| |
Upp