Gooodmorgon aussieland!

Wie, första dagen på sista skolveckorna måste man ju såklart sätta klockan en timme tidigare, min svensk mobil säger att klockan är 06. men den är egentligen, 05. Till både Christoffers och min förvåning är vi inte trötta alls, vi hade jättesvårt att somna igårkväll, trodde aldrig jag skulle somna, så är ännu mer förvånad över att jag inte är trött faktiskt. Och såklart så är det moln över mooloolaba, för skolan har börjat haha! Men jag blir bara glad över att se lite regnmoln, Australien behöver mer regn och blött, det har brunnit massor här bara nu över helgen så lite gråa moln är bara bra för naturen härborta.
 
 
Börjar dagen med en bild på mina tjocka kinder. Det är den 8onde Oktober redan? Snart är det ju förtusan julafton! Aaaah vad tiden går fort ibland.
 
A R R I V E D E R C I
 
 
| |
Upp