I will throw a weight at the back of your head the next time you don't wokrout at the gym

Imorgon är det fredag! Fast idag är det torsdag och jag ska gymma med Elin! Det kommer bli så roligt! Igår vart det solo-gym, men var omringad av massa idioter dock, massor med fjantar och nissar, massa grabbar som inte har en aning om vad de håller på med, eller bara står och snackar. Några grabbar snusade inne på gymmet igår, vilket jag tycker luktar rövhål. Då tycker jag man lika gärna kan ta med sig en cocacola och köra, spotta ut snusen innan du går in på gymmet förfan. Och ni som skymmer, ställer er i vägen, framför eller bara IVÄGEN för spegeln när någon kör så bli inte förvånade om ni får en hantel i bakhuvudet nästa gång, FOR CHRIST SAKE. Men trotts den distration jag led av p.g.a. allt hatande mot de pajaser som köpt gymkort på det gymmet jag gymmar på, så gick mitt axel och magpass extremt bra.  Älskar militär/hantelpressen, speciellt när det är sista och man kämpar som fan bara för att trycka upp hanteln i taket, och det känns som att man tar i för kung och fosterland, fast armen är i samma position, då är det bara att tänka att man klarar det, så får man en extra push till att köra upp hanteln i taket, like it! 
 
Jus nu har jag bara superont i magen och vill rulla runt en stor filt runt magen, but it's time for work now.
 
A R R I V E D E R C I
Workouts | |
Upp