Maroccan Oil

Kom en timme forsent idag med flit, men alla kommer alltid forsent till den har lektionen, och jag ar redan klar med allt som ska goras, och det roliga var val att det var bara jag och 4 till som var dar idag ocksa haha! Men fick andra saker gjort samtidigt sa det var lika bra att jag drog mitt feta arsle hit hihi.
 
Nu ar det 3 veckor kvar, oh vad jag langtar tills jag borjar Business! Fast foooorst, ska jag ha nastan 2 manaders break, hoppas som tusan pa att jag har hittat ett jobb tills dess, det verkar inte som att jag kommer ha gjort det tills dess dock, men man kan ju alltid hoppas och lamna in lite fler CV:n.
 
Helgen var fylld av volentar arbete som registrering person pa Noosa Winter Festival Triathlon, inte sarskilt komplicerade saker, sitta ned, fraga efter namn, stryka namn, ge ratt pase till person, NASTA! Fran 05:00 till 17:00 pa lordagen, och 05:00 till 12:00 pa sondagen.. skamtar ni om jag var trott eller vada? Skont att det ar over, men dock sa vart jag helt galet inspererad! Sa nu ska jag och Johanna i Christoffers klass springa Fun Run i oktober, da kastar de farg pa en, en ny farg varje gang man kommit langre i loppet, yey! Sen bestamde sig jag och Mel i min klass att vi skulle springa ett annat race ocksa, yey! Vet dock inte hur mina fotter, halar, halsenor och skenben kommer reagera, forhoppningsvis blir jag valsignad med att klara av att jogga utan smarta, men jag tvivlar starkt pa det, sa kanske inte sa bra att uppmuntra sig sjalv tll nagot som inte kanske kommer att fungera.. Jag saknar att kunna springa i skogen, pa sparen och jogga pa vagen, gaaaaah vad jag saknar det, jag onskar att jag kunde gora det igen, oh vad jag onskar det. I was born to move, born to breathe, born to fight, inte for att vara tvungen att stanna for att jag har sprungit for mycket och strechat for lite.. mieeeeee, nagon som har nagra hjalpmedel for att fa bort det har? Forutom att trana lite, strecha mycket, mycket vatten, hort det ganska mycket, kor pa det ganska mycket, kunde forbattra strechingen kanske, nej inte kanske, jag borde gora det.
 
 
Anywho, solen skiner och det ar stort varmt harborta nu! Helt underbart! Igar kom ALOE VERA paketet hem till oss, yey! 3liter alovera gel, 3st Aloe Vera gelly lotion, 3st Lipbalm aloevera (the best) och Sonja Serum (gudomligt underbar!) Sa jag var helt galet lycklig igar, sa jag borjade en 10 dagars detox idag hihi. Aloe Vera for hela kroppen, Maroccan Oil for haret, Veggies / Fruities / Water / Beans / FibreWheat / Linser / Eggs / Nuts. Mumsish! Sen koper jag gymkort och kor Beast Mode Power Build i 1 manad, oooh ar jag bortskamd med livet eller vada?
 
Tankte pa det igar, Gronisar, Spirulina, Omega-3, Aloe Vera, Gront te, snart aminosyror!!!!!!!, och massor med protein fran fisk, kyckling och kott, damn vad min kropp borde alska mig, synd att inte karleken till den ar lika stor haha!
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp