Done moaning?

"Rest in pieces"
- Sylvester Stallone, The Expendables
 
Så jävla grymma filmer, galet badass, men sådär komiskt och coolt badass, I like it! Så kul att se alla gamla tuffingar i sina bästa roller.
 
Själv jobbar jag på att bli badass också! Christoffer har hjälpt mig massor på gymmet och jag har börjat ta mycket tyngre vikter, visst jag är ingen tyngdlyftare, jag vill bygga muskler, och då ska jag inte fokusera på vikt, mest teknik, att chocka kroppen och såklart att äta alla mia macros, och sova som en bebis, strecha är superviktigt också. Att strecha gör att du kan uföra dina övningar bättre, jag lovar, kan gå mycket längre ned med bänk pressen och squats nu när jag strechar, plus att det gör att det blir lättare för musklerna att syresättas, vad betyder det då? Att musklerna blir större, bättre genomströmmning ger bättre resultat. Det finns många bodybuilders som kan gå ned i split, känn på den! Inte för att gå ned i split kommer att göra dig lika stor som Mr. Olumpia, jag säger bara att det är lika viktigt att strecha som att sova om du vill bli stor och stark, sen är det ganska sexigt att vara smidig också, gäller för er alla där ute hihi.
 
 
Här är bilder från när jag och Christoffer är ensamma på gymmet, som vi är typ alltid? Älskar det!
 
A R R I V E D E R C I
 
 
 
 
 
Workouts | |
Upp