Just Chillin

 
Här en bild från när vi seglade i helgen, var en jättefin katamaran som vi gled runt i Mooloolaba med i 2 timmar, seriöst det mest chilligaste vi gjort sen vi kom hit, och vi har ändå vart här i mer än 8 månader? Galet. Så nästa helg är det dags att sätta segel igen för då åker vi ut en gång till, tror det blir en ny söndags grej, hihi. Jag älskar verkligen att segla. Se havet och bara glida på det, bara åka dit vinden tar en och njuta av stunden. Jag älskar också allt som glittrar, talar jag för alla tjejer nu eller? Men jag skyller på mina föräldrar för det, de har fått mig att älskar havet, och de glittrar ju något så otroligt, det finns inget smycke i hela världen som kan glittra lika mycket som havet gör när solen skiner, men när smycken glittrar så får man nästan samma känsla, den här underbara "älska livet" känslan. 
 
 
 
Snart är vintern slut i Austrailen, jag säger bara att det har varit solklart i 3 veckor nu och det har vart 2 skogsbränder p.g.a värmen än så länge.. Så det är redan ganska varmt.. Vilket är underbart verkligen, tänk om det var såhär varmt i Sverige, GOSH vad folk skulle chilla mer och älska allt. Hallå vart jag hippie nu eller? Påtal om hippie, snart är det så varmt att skorna åker av, då blir det barfota everywhere, som resten av Aussiesarna, love it! Snart ska mammsen skicka hit mina ballongbyxor också, då snackar vi. Har faktiskt med mig 3 par klackskor, har inte använt dom en endaste gång här.. Men det blir det ändring på när det blir Gold Coast i Oktober, första helgen bilr det Fitness tävling som Johanna, Rapp och Christoffer ska vara med i, helgen efter det ska det bara festas med Michello Marchmello från Sverige som har rest till New Z för att Au Paira lite, hellyeah vad underbart! Läängtar som tusan! Det är inte så mycket fest här i Mooloolaba, mest chill grejjer, vilket är väligt frustrerande ibland, ibland saknar jag till och med Stockholm uteliv, för jag var ju så otroligt aktiv i det när jag var där? Ohnej, men när jag kommer hem blir det mycket ute och dansa hihi. Det finns inga dansställen alls här i Mooloolaba faktiskt, inga som jag tycker är najsiga nog iallafall.. Eller bara mycket dansa hemma hos oss på Videvägen, aa tror det blir en helhelgs dansandes faktiskt haha, längtar!
 
A R R I V E D E R C I
 
| |
Upp