Muscle Car

Sitter och kollar på Drive med Ryan Gossling, nej han sitter inte här med mig, tyvärr, men han är med i filmen och kör massa coola bilar, en av dom är min drömbil sen jag såg Transformers 2 år 2009 på bio hehe, fyra år sen jag fann min kärlek till denna bil, och jag kan inte sluta älska den. Jag förvånar mig själv av att jag kan älska något så materiellt, men när jag ser en sån bil åka förbi så ryser jag i hela kroppen, den är perfekt, den är oslagbar och helt mindblowing. Ford Mustang Shelby GT -08, jag vill ha min färgad i Gun Metallic eller Navy Blue Metallic. Eller, jag ska ha den, jag ska köpa en sån för egna ihoparbetade pengar innan jag fyllt 25, så de så.
 
Här är en bild jag tog från google, alla hade ju stripes såklart, eller fåniga cabs, nee min ska vara clean och ordentligt oslagbar. Om jag skulle ha stripes skulle det vara i en mörkare grå färg om bilen är Mörk Grå, samma med Navy Blue, då skulle det vara en mörkare nyans av det. Men inget wannabe Fast and Furious, nej tack.
 
 
Nej nu måste jag sluta drömma och finslipa på mitt CV om jag ska spara ihop pengar till den här skönheten.
 
A R R I V E D E R C I
 
 
| |
Upp