Vera Wang Princess

Min absoluta favorit parfym. Förtrollande doft, får mig att tänka tillbaka på Visby när jag och Christoffer vart tillsammans.
 
 
Lagade soppa idag igen till lunch och middag, så nu luktar jag jättemycket lök, blir nog att borsta gaddarna snart för att inte ha ihjäl Christoffer med min andedräkt! Kände på gympasset att jag inte kunde ta i ordentligt, kanske för att jag har ätit hälften av det jag ska äta i 10 dagar, men haft ett kolhydratsintag på nästan mer än dubbelt så mycket som jag ska äta, och bara grönisar och ägg till mat i 2 dagar i rad, men hör och häpna människor, jag har gått ned 3 kilo på de här dagarna? Trodde jag skulle väga mer, sen att det är på kvällen då man väger som mest också. Jag som var helt hundra på att jag skulle ha gått upp nu när jag bara legat på soffan och ätit, javisst väldigt nyttiga, men ändå mackor, massa mjöl som jag trodde skulle svälla upp mig, men icke. Så känner mig ännu mer taggad till att pumpa ut mer schvett, älskar att träna!
 
 
A R R I V E D E R C I
 
Workouts | |
Upp