Rock me

sitter och väntar pa Christoffer, igen haha! Jag har redan slutat, Christoffer slutar inte förens halv fem, dock så började han tolv sååååå han ska inte klaga haha! Efter det här ska vi hämta vår leverans från The Butcher, 20kg kött, kycklingfilé och köttfärs, Hellyeah! Det är 2 dollar per kilo billigare och tusen ggr fräschare att köpa hos en Butcher än att handla på deras matbutiker som är densamma som de i Sverige, heter Coles och Woolworth istället för ICA och Hemköp typ. Var på Alex Surf Club i måndags, där vi spenderar våra måndagar som Surf Event studenter, vi håller på med massa livräddningstjaffs som jag inte är så jätteintresserad av men kör på. Dock så måste vi kunna simma 400meter på 9minuter vilket är fett snabbt om man inte kan crawla som jag inte kan mer än 50meter.... Att vi måste klara av det för att få fortsätta me Surf inriktningen sa klasskompisarna, vilket de också trodde, som tur är det inte alls så, om jag inte klarar det här blir jag inte livräddare, so What? Jag anställer ju folk som behöver rädda mina surfare om det behövs, inte fan hoppar jag i vattnet och leker David Hasselhoff heller! Hellno, det lämnar jag till proffsen ska ni veta. Jag saknar lite kompisar kan jag lova, min klass är jättetyst och är ganska tråkiga, än så länge, har gått i 1,5 vecka visserligen, men allt är så stelt, tråkigt för jag vill ju bara snacka sönder ibland, men stackars Christoffer få ta öronvärken istället.. Borde köpa en blomma, man ska väl prata med dom för då får de massa koldioxid på sig? Hur som haver så saknar jag mina Svenska Brats, ohyggligt & fasanfullt mycket. A R R I V E D E R C I
| |
Upp