Cast Away

Det regnar här i Aussieland.. De blir verkligen mörkt, grått och tråkigt när det regnar härborta. Speciellt när man inte har en tv att sappa kanaler med, sitta i en soffa och chilla vid datorn, nej jag sitter i min säng som inte är världens skönaste vill jag lova, eller en stor tekopp att dricka neverending te i, eller ett gym i närheten att kötta sönder på för att det inte finns något annat vettigt att göra, nej istället sitter jag och hör regnet slå ned mot taket och får dagen se ut som kväll för att det är så mörkt. Mieeeeeee ge mig sol for christ sake!
 
Kollade precis på Cast Away, en favoritfilm från när jag var mindre, jag grinade så mycket i filmen när jag var mindre, tyckte så sjukt synd om Chuck som fastnar på en öde ö i över 4 år och sen kommer hem till sin tjej som har barn och gift sig med någon annan. Tanken av henne var en stor del som höll han vid liv, så vill hon inte ens träffa han när han kommer hem? För att det är för jobbigt för henne? Jomenvisst, han har suttit på en öde ö i 4 år, och det är jobbigt för henne att träffa honom? Visst att hon fick begrava honom och intala sig själv att han var död, men hon kunde väl vara lite lättad över att han inte är det istället för att se sina egna problem med att han kommit hem? OH VAD TRÖTT JAG BLIR. Hon säger också när han kommit hem att hon älskar honom, och att han är "The love of her life" men ändå så måste hon gå hem till sitt barn och sin man. Varför är det såhär? Varför måste hon gå hem till sitt vanliga liv? Om det är, The love of her life, hur kan man då nöja sig med sin man? Varför gör så många så för? Varför är folk så rädda för att vara lyckliga? Jag vet inte varför jag blir så irriterad men om man vet att det är sin true love, då är det bara köra all in för man ska inte nöja sig med säkert. Jag sa det till Christoffer att jag hoppas han inte gör så mot mig om jag försvinner på en öde ö, och dyker upp efter flera år, för jag kommer alltid älska honom. Det gjorde så ont i hjärtat när Chuck sa i filmen att han nu förlorade henne all over again som han gjorde när han var fast på den där ön. Shame on you people, not bothering to fight for the love of your life, argh.
 
A R R I V E D E R C I
| |
#1 - - Stephanie :

Grattis på födelsedagen Bella!!!!!!! <3 jag kollade på kalendern när jag vaknade och såg att det var den 14e och det är en födelsedag jag aldrig kommer att glömma! jag kommer ihåg när vi var yngre och jag sov över hos dig på dina födelsedagar flera år i rad och fick fira med dig hela dagen! Jag saknar dig så mycket snygging och jag hoppas att din dag var underbar även fast du inte var hemma med familjen :) party hard och säg till Christoffer att krama och pussa dig från mig :) aj löv u

Svar: Oooooooooooh Taaaaaaaack Peeeeeeeeeeeeeeff!!!!! Oh vad du är underbar som kommer ihåg! Hahahah jaaa det var ju så mycket bättre när vi var små eller hur? OOH vad roligt vi hade! jaaadå solen sken på min födelsedag, men det vart inte så hiiimla mycket party en hoppas på mer fest nästa helg då det är midsommar hihi! :D Jaaa ooooh vad jag saknar dig med gorgeous! Aah vad länge sen det var vi sågs, vi borde sluta ha så stora hopp mellan våra möten tycker jag! Miss u so much! Haha jag ska göra det snyggo :) LÖVE JU TOO PEFFIE! <3
Isabella Weski

Upp