8 MARCH 2013, 1451

Idag har vi packat små Race Kits till alla deltagare i Mooloolaba Triathlon, äntligen är det klart! Vi var verkligen tvugna att packa ordentligt eftersom det var olika uppgifter på alla racekits, för att de är till specifika deltagare. Jag har haft feber hela dagen känner jag, känner mig rostig i halsen, huvudvärk, täppt och en ganska dålig skärpa på synen, vill bara sova, men kan inte somna.. Vi jobbade på samma ställe idag som i onsdags när vi packade goodiebags, och det är ett stort nedlagd gammalt varuhus där endast bebisätande spindlar som inte behöver syre eller ljus för att överleva finns kvar, och en second hand ”butik” (allt bara står på marken) och det här supertjocka, bacill och vius infekterade smutset som hela huset är täckt av, jag tror att det är anledningen till att jag blivit såhär dålig. Måste ta en dusch i kallvattnet efter det här. Jajuste, vi har inget varmvatten här hemma, vi måste köpa mer gas, men vi tänkte hoppa över varmvatten gasen eftersom det finns varmvatten dushar i skolan, så vi kan köpa annat för dom pengarna.. Living the poor student dream!


Any who, Nikita hämtade mig imorse, hon är min barnvakt på 17 år. She is gold. Vi tog en Boost Smoothie på vägen hem också, damn vad god den var! Och nästa vecka på fredag ska jag ha sleepover hos Brooke, 15 åringen vi fick tv:n av, eftersom bussarna inte kommer såpass tidigt som jag behöver har jag lyckats bytt 2 pass med 2 av mina Surf classmates Tara och Tegan, som bor nära festivalen som vi ska jobba på, och jag får sova hos Brooke som bor nära också så jag hinner till de andra 2 tidiga dagarna! Vilken lyx! Och hon har en fågel, hund och 2 katter, och pool, jag kommer ha världens najsigaste helg! Haha Christoffer kommer bli avis när han hör det här! & inte bara det, vi ska kolla på disney också, it’s gonna rock!

 

A R R I V E D E R C I

| |
Upp