Ladylove

 
Kolla in den där bamsingen! Trodde jag var så trött efter en dag på festivalen att jag började se isbjörnar.. Vill ju bara ta med mig den där hem och gosa in mig i pälsen!
 
Det där var igår efter the bump out i Noosa, stannade kvar på stranden med Jedda, Nikita & Tara. Glömde min a sunnies så tror seriöst att jag bränt mina ögon för de är alldeles sega idag.
 
Där har ni Jedda, Nikita är fotografen
 
Jeddaa and Taraa
 
Sen vart det Mooloolaba där jag mötte upp Christoffer så tog vi varsin drake och sprang runt i sanden
 
 
 
 
 
 
 
Han hänger över grillen där hemma, buddhaa
 
Såhär såg jag ut när jag öppnade paketet vi fått från Ebbish! SO CRAZY HAPPY!!!!!
 
Sitter i skolan och fryser som vanligt, så satans kallt med all dum AC som de måste dra på förfullt.. har hittat massor med ny musik på Spotify, älskar när jag gör det! Nu är det Trevor Hall som gäller, helt perfekt strand musik, oooh saknar Christoffers spelade på gitarren, den kunde dock inte följa med, hoppas vi kan hitta någon billig ukulele eller vad som helst, oh it's the best, att bara få vakna av att han spelar gitarr, hellyeah it's the best.
 
Äntligen är Noosa Surf Festival över, den var hur chill som helst, men det fanns aldrig något att göra så det kändes lite som att vi bara stog där och drygade ut tid.. Menmen, fick träffa några sköna surfare och seglare så jag klagar inte, sen var ju The Dog Surfing helt otroligt galet härlig, ville bara slänga upp Texas på en surfbräda, men kom på att han var i Sverige fortfarande.. Attans 
 
A R R I V E D E R C I
 
| |
Upp