My Ballz

Har så otroooooligt ont i benen efter gårdagens utfall, och idag fick Christoffers klasskompis Simon träna mig, och han var inte nådig vill jag lova! Jag vill ju börja på American Football härborta, och Simon har spelat i Stockholms lag, så han är min Coach, which rocks! Så hej träningsvärk i hela kroppen, välkommen till mina muskler. Inte nog med det så gick han i Stocholms Idrotts Gymnasium också, viket jag gick mitt sista och bästa år i! Så Ebbish om du läser det här så vet han vem du är hihi! Men oh vad roligt det var, det där var nog det roligaste träingspasset jag har haft sen jag tränade hockey när jag var 13! Jag är helt seroös, I had no breath left men jag ville bara köra igen, precis som det ska vara! AH fylld av endorfiner, perfect att började ett lov på, hellyeah!
 
Pratade precis med International Office i telefonen, och jag sa att jag ska avsluta Diploma och bara genomföra Certificate III som slutar nu i Maj, de ville förstås veta varför så jag svararde "Lack of leadership and unproffesional acting of the teachers" Och de vart jätteglada över att jag sa det, eftersom de vet att många hade hoppat av men ingen hade vågat säga varför eller förklara vad som är felet på kursen, och jag har inget att förlora genom att vara ärlig och hjälpa TAFE genom att få veta sanningen om deras anställda. Honesty is tough, but who said life was easy. Var tuff mot de tuffa!
 
Väntar på att Christoffer baby ska sluta sitt prov, smo han har pluggat som en galning inför, sen är det lov för honom i 2 veckor, oh jag har bara 1! Avis eller vadå? Vi ska dra till Plaza och köpa internet hem så vi kan Skypa hemma med mami o papi imorgon, sen blir det en flaska bubbel till imorgon kväll också, mys! Ikväll blir det Campus kväll med resten av träningsklassen, att få prata svenska är så skönt! Det blir nog en chill kväll, inte ett moln på himmlen härborta, that's how we rock.
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp