With anyone else beside of me

Aaaah söndag igen, tiden går så fort härborta, kanske för att vi har så galet kul? Of course it is. Körde ett cirkelpass med Christoffers klass, 25minuters hårdträning som var tusen ggr jobbigare än när jag kört 1tim 30min crosstrainer och brännt 1500kcal, det är rena rama barnleken jämfört med den här cirkelträningen, jag älskar att bli utmanad i träningen, spelar ingen roll hur uthållig eller stark man är, det finns alltid tusen saker som utmanar än till en nybörjare nivå. If it does not challenge you, it does not change you. 
 
Kan inte sluta lyssna på Justin TImberlake's nya Mirrors, så jäääkla bra låt. Inte heller Pink's nya med Give me a reason, känns som att båda låtarna är så sjukt musikaliska och genomarbetade, så mycket känsla och mening i musiken, älskar musik! Fungerar inte utan den, önskar att jag kunde göra egen musik, men eftersom jag har en underbar helt outstanding pojkvän som faktiskt gör egen musik så behöver jag inte lära mig det utan bara lyssna på hans som är helt stört bra, fast han har lovat att lära mig att spela piano, vilket vore så himla underbart att kunna spela. En dröm är att ha ett stort lackat svart piano i min villa sen som jag kan spela på, oh vad underbart det vore. 
 
Några som jag vill och måste se Live mer än en gång i mitt liv:
Pink
Iron Maiden
Volbeat
Lady Gaga ( I LOVE YOU )
Bruno Mars
Adele

Sen självklart alla fantastiska DJ's som man lyssnar på, så tråkigt att jag missar Summerburst det här året i Sverige eftersom det är på helgen jag fyller år, har varit på 2011 och 2012's Summerburst som är de första som har någonsin varit i Sverige, men nästa år då hoppas jag på att vi är hemma i Sverige och kan gå på det, annars är ju IBIZA helt sjukt och obeskrivligt himmelriktaktigt och man kan inte ens jämföra Stockholm eller Visby med det, inte alls, IBIZA är en egen kategori, och det blir åtebesök igen 2015, hellyeah!
 
 
 
 
A R R I V E D E R C I
| |
Upp