Arnica Waterfront

 
Internet är så otroligt segt här i Australien, så är inte så taggad på att vänta i hundra år på att lägga upp bilder åp bloggen så blir inte så mycket uppdaterat tyvääärr.
 
Lite uppdatering ska det bli iallafall, JAG HAR FÅTT ETT JOBB! På en superfin restaurang som heter Arnica Waterfront som ligger på 14 - 16 Duporth Avenue, den har världens finaste havsview och mysigaste inredning, teamet som jag jobbar med är supercoolt och alla är supersnälla. Det var en svensk lady från Sverige som jag och Malin började snacka med i skolan, hon fick reda på att jag sökte jobb, och hennes förra man som hon är väldigt bra vän med äger den här restaurangen och de behövde servitriser, så rätt var de var så satt jag med Ann -Sofie som hon heter och kocken Michael som äger restaurangen och dricker ett supergott te på restaurangen som jag skulle börja jobba på, världen är full av överaskningar! Jag ska dit med La Familla när de kommer ned hit, det är den absolut finaste restaurangen på hela kusten. Ibland stannar jag upp och ser ut mot havet och bara njuter för några sekunder över att jag jobbar på ett ställe som ser väldigt mycket ut som paradiset ser ut.
 
Skolan är snart slut, slutade egentligen för 2 veckor sen, men läraren hade inte så mycket tid under självaste terminen, så nu är alla i skolan och bara pluggar rumpan av sig för att bli av med allt, gosh nu vill jag bara ha mitt Diplom, jobba på mitt underbara jobb, gymma, sola, bada och längta tills La Familla kommer hit. 
 
A R R I V E D E R C I
 
 
| |
Upp