Still in love with Judas

Sitter hemma idag igen med älskingen. Enjoying wasting time is not time wasted people.
 

Lyssnar på The Great Gatsby's Soundtrack, jag älskar filmmusik! Riktig musiknörd, typ hälften av musiken på mina listor är låtar som spelas i filmer jag tycker om haha. Så fort det kommer en bra låt i en serie, film eller reklam så skriver jag ned orden som jag hör och söker efter låten på google och sen vips på Spotify lyssnas den sönder i mina öron hehe. 
 
Drömde något riktigt hemskt och läskigt och hemskt och sorgligt inatt, grät i drömmen som aldrig förr. Jag vet inte om jag har skrivit det förut i bloggen men jag drömmer ofta att folk dör, oftast mina nära och kära. Inatt var jag hemma i vardagsrummet och pratade med min lillasyster. Men det var inte i nutid, Patricia var typ 10 år, som egentligen är 16 idag och jag var väl 15 år i drömmen. Vi pratade om att mamma och pappa skulle klara sig. Men helt plötsligt så hade båda två, mamma och pappa dött i lungcancer, jag grät så mycket att jag inte visste om jag skulle få in nå mer luft i lungorna, det var som att paniken och sorgen ströp mig och tröck ned mig under ytan. När jag vaknade var jag så lättad, och förbannad på mitt huvud som får mig att drömma sånnahär idiotiska drömmar. Men det fick mig också att tänka på att hela min familj röker. Jag önskar så himla hårt att de ska sluta, för vad man än säger så lyssnar de inte, de tycker att de är deras liv och deras ensak. Men där har de så otroligt fel. De suger i sig det här giftet vetandes att hemska saker händer med deras kroppar, deras kroppar som deras själar lever i, som jag och många andra älskar så himla mycket, som vi gärna vill lever längre än vad cigaretterna tycker. Jag skulle ge mina föräldrar och syskon så himla mycket, skulle ge dom alla mina pengar, alla mina timmar, allt jag äger för att få dom att sluta, för dom är de som står mig närmast och det finns inga saker i hela världen som betyder mer än dom. Att säga att rökning är deras egna ensak är bullshit för att dom är mitt liv, och att riskera deras hälsa och liv med rökning sabbar mitt.
 
Jag har dock hört att om man drömmer att folk dör betyder det lycka, och jag röstar på lycka.
 
Haha vad roligt att först kommer ett citat med att njuta av att låta tiden gå inte är bortslösad tid med fortsättning att min familj slösar deras tid med cigaretter. Fast ne det är inte alls roligt, för de slösar den inte bara av att njuta av en cigg, de forkortar deras liv också. Sluta röka människor!
 
A R R I V E D E R C I
| |
#1 - - jooouulia:

baby!! oroa dig inte, jag har läst om sånahär drömmar förut! det är inte en dröm om att de faktiskt kommer att dö, utan snarare att det är en sida av dig som "dör". alltså ungefär som att du är redo att släppa din tid som barn eller att du inte är lika beroende av dina föräldrar längre. vilket är ganska logiskt efter en SJUKT lång tid på ANDRA SIDAN JORDEN!! haha snacka om att klippa navelsträngen för gott ;) saknar dig sjukt här hemma ska du veta, massor av pussar och kramar <3

Svar: Nuuuteeeeee Joooouliaaaaaa!Oh vilken tur att jag har dig som visar mig till rätta! Haha aa, jaa det är inte första gången jag drömmer det heller, haha the life of a storasyster haha. Jaa fett långt bort, och fett länge, nee nu vill jag bara hem och festa med eeeeer :D
Saknar dig helt stört mycket Juliaaaaa! Pussar Å Kramar! <3
Isabella Nicole Valdine Weski

Upp