Spotify Party tonight

Sitter här med min keso, banan och krossat linfrö frukost, underbart. Varje morgon, samma frulle på jobbet iallafall. Den här veckan har varit chill, tränat och ätit rätt, underbart. Köpte 2 st stora hårda resväskor inför Australien, de jag har tittat på har kostat 3000 och uppåt.. så tråkigt att lägga ut pengar på väskor.. Men det var superrea på grevturegatan så fick 2 gigantiska (som jag har letat!) resväskor för 1798, så värt det. 
 
Igår på gymmet då, hade fortfarande lite träningsvärk i benen (underbart) så tänkte skippa cardio och låta benen vila. Efter ett helt axelpass, tänkte jag köra mage, gick inte att köra de övningar jag kör p.g.a. benen, fick t.o.m sendrag, också kanske för att jag drack för lite igår på dagen. Så körde Biceps och triceps 2 övningar per muskel, så tänkte jag nu går jag hem, sen tänkte jag, jamen om jag kör lite latsdrag så går jag hem sen. Men sen vart jag sugen på att avrunda med kanske 5 min crosstrainer, men det vart 40 min istället. Och sen gick jag hem, I just can't leave the gym!
 

Ikväll är det gym på puls&träning med moster och Christoffer, spännande, ska bli kul att få se ett nytt gym, och få träna med Sanna, yey! Sen blir det mys-middag med moster och hennes kille, och Christoffer ofcourse. Sen är det fest på jobbet! Hoppas jag är duktig idag och tar massor med fina bilder, har med mig nya kameran så nu jäklar haha. 
 
 
A R R I V E D E R C I 
Workouts | |
#1 - - Peff:

Men såklart vi måste ses!!!! Vi landar på måndag morgon tidigt och på tisdag ska vi försöka åka till Estland (random jag vet men Ben vill verkligen försöka se lite fler länder) men jag smsar dig när jag är hemma i Svea igen och så får vi försöka styra upp något!! :) och kan vi snälla försöka ses mer än en gång denna gång?! ;) och jag längtar efter att få höra om planerna till Australien!!! Freaking exciting!! <3 <3

Upp