Tequila sunrise

Shit nu var det ett tag sen jag skrev, men måste faktiskt säg aatt det har varit så mycket plugg nu från Bartenderskolan har t.o.m ställt in 2 träningspass den här veckan för att jag har prioriterat plugget, and frankly, the blog is not that important to me. Men seriöst people, Bartenderskolan äger. Det är så roligt att vara där, önskar att dagarna var längre där ibland så att man kunde vara kvar och öva, så att man sen blir bäst!

Kan verkligen inte sitta regelbundet vid datorn, finner inget mer än mail och blogg på internet now a days. Whatever. Sitter igen med mina aminosyror och taggar till för ett mag och antingen axlar eller squadpass. Tror det blir benböj eftersom axlarna används så mycket i skolan, shake:a, flaira och blanda drinkar hela dagarna tar på både hjärna och armar!
Jag fyller 20 snart! Snap. På torsdag händer det, då blir det systemet efter skolan, sen om vädret tillåter sätter vi oss i humlan närmare bestämt och tar ett glas bubbel, ebbs och chris blir det nog, MYZ. Sen är det ju dags att tagga till för summerburst. (För jag har ju inte gjort det redan i ett år?) That shit craig.


A R R I V E D E R C I
| |
Upp