24h a week

Äter frullebulle sent som vanligt, går upp klockan 6. med min älskling varje morgon, och är hungrig tills jag äter frukost här på jobbet vid nio-tio, men det är värt väntat. Varje dag äter jag ca 150g keso, 1 banan eller ett halvt granatäpple och en näve linfrön. Protein-bomb! Love it, smakar så jäkla gott. MMMMMMMM. Sen blir det latte efter, men vill oftast ha druckit en halv liter vatten innan.
 
Imorgon peeps, då är det julfest! Det kommer äga, Massor av mina och Christoffers kompisar kommer över, vi ska leka, dansa, bli berusade, dansa lite mer, äta korv, och dansa lite mer! It's gonna rock, längtar som tusan! Så jäkla taggad! Men jag vet att jag också kommer stressa som en tok hela lördagen, hoppas allt går som det ska, även om det aldrig gör det får man ju hoppas hihi. Let's tagga till!
 
Vart ingen träning i onsdags eller igår heller, huvudvärk och stress var inte lika med träning, blir dans och förhoppningsvis hinner jag med något mer innan dansen, får köra stenhårt så jag nästan svimmar, tycker inte om att jag inte tränat på 2 dagar, är van vid pump, svett, träningsvärk, almost everyday, vilket jag älskar. Och så bara kommer en dum huvudvärk.. Men endå, tänkte faktiskt göra ett experiment nästa vecka. 3tim och 25min pass, varje dag nästa vecka, det blir en total på 24 tim, fatta! Att få ha tränat 24 timmar på en vecka, ett helt dygn på en vecka, worth a try! Det som ska bli svårt är väl att blanda träningen, kan ju inte träna samma hela tiden, exiting! Men nu ska jag äta upp min frukost.
 
A R R I V E D E R C I
Workouts | |
Upp